piątek, 30 sierpnia 2013

Bransoletka shamballa


Potrzebne będą:
- koraliki
- sznurek woskowany (ja użyłam sznurka o grubości 1mm)
- nożyczki


Ucinamy 2 sznurki jeden o długości 30-40 cm i jeden sznurek o długości 150 cm.


 Na dwóch krótszych sznurkach zawiązujemy supeł.

 

Sznurek po lewej przekładamy pod dwoma krótszymi sznurkami i nad sznurkiem po prawej.



 Sznurek po prawej przekładamy nad dwoma krótszymi sznurkami i wyciągamy go przez otwór.


Tak wygląda wykonany splot.


Następny splot wykonujemy na przemian, by bransoletka się nie skręcała. Czyli zaczynamy wykonywa splot prawym sznurkiem,


Wykonujemy około 14 splotów.


Nawlekamy koralik.


Wykonujemy 2 sploty.


Nawlekamy drugi koralik I wykonujemy 2 sploty.


 Powtarzamy te czynności aż do momentu kiedy zostaną nawleczone i oplecione wszystkie koralikami.


Następnie krzyżujemy krótsze sznurki z dwóch stron.


I dwoma dłuższymi sznurkami wykonujemy sploty.


 Wykonujemy sploty do momentu aż bransoletka będzie dobra na naszą rękę.


Na krótsze sznurki nawlekamy koraliki.


Zawiązujemy guza.


Odcinamy dłuższe sznurki.


Przypalamy je.


Tak wygląda skończona bransoletka.

2 komentarze:

  1. śliczna bransoletka :)
    zapraszam do mnie: http://zielonooka-wariatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę
Wspólna obserwacja, jestem na TAK
Jeśli masz jakieś pytania - pisz , chętnie odpowiem :)

Dziękuję za każde odwiedziny i komentarze, motywują mnie one do dalszego tworzenia :)