piątek, 31 stycznia 2014

Regulowana bransoletka z zawieszką


Potrzebne będą:
- nożyczki
- zawieszka
- sznurek, rzemień, itp (ja użyłam sznurka woskowanego 2mm)


Będziemy potrzebować około 50cm sznurka.


Zawieszkę umieszczamy na środku sznurka.


I zawiązujemy supełek.


Następnie, by wykonać regulowaną bransoletkę musimy wykonać następujący splot (dla lepszej widoczności użyłam dwóch różnych kolorów). Wykonujemy pętelki tak jak na zdjęciu powyżej.


Sznurek, który był po prawej stronie przeplatamy najpierw po zewnętrznej stronie a następnie przez dwie pętelki, tak jak widać na zdjęciu.


I zaciągamy.


Taki splot wykonujemy najpierw po jednej stronie bransoletki a następnie po drugiej stronie.

Ucinamy obie końcówki sznurka.



Tak wygląda gotowa już bransoletka, którą można regulować i jest ona bardzo prosta w wykonaniu.

PS. Ostatnio jakoś nie miałam czasu by dodawać posty i obawiam się, że przez najbliższy czas również nie będę go miała, ale postaram się dodawać posty z tutorialami regularnie w weekendy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę
Wspólna obserwacja, jestem na TAK
Jeśli masz jakieś pytania - pisz , chętnie odpowiem :)

Dziękuję za każde odwiedziny i komentarze, motywują mnie one do dalszego tworzenia :)