poniedziałek, 26 maja 2014

Wężowe bransoletki

Dzisiaj chciałam się Wam pochwalić moimi ,,świeżo" zrobionymi bransoletkami, z których jestem bardzo zadowolona, bo już dawno chciałam się nauczyć je robić, ale jakoś nigdy nie było na to czasu :). Są to tak zwane sznury, węże koralikowe. W głowie mam już kilka pomysłów na nowe wzory ale muszę znaleźć na nie czas, a teraz nie mam go za wiele, bo jak wiadomo zbliża się koniec roku szkolnego co wiąże się z większa ilością sprawdzianów, nauką  i jeszcze prawo jazdy, ale zamierzam zabrać się za tego bloga jakoś solidniej w połowie, ewentualnie końcem czerwca.


 Tęczowa bransoletka, którą zrobiłam specjalnie dla mojej młodszej siostry :p



Ta bransoletka zrobiona jest z przezroczystych koralików na fioletowym cieniowanym kordonku.

Mam nadzieję, że Wam również podobają się moje bransoletki :) I chciałam przy okazji podziękować za wszystkie komentarze jakie się pojawiają, gdyż motywują mnie one do pracy ;)

Btw. Mam coś dla Was na jutro, zainteresowanych serdecznie zapraszam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę
Wspólna obserwacja, jestem na TAK
Jeśli masz jakieś pytania - pisz , chętnie odpowiem :)

Dziękuję za każde odwiedziny i komentarze, motywują mnie one do dalszego tworzenia :)