sobota, 22 marca 2014

Hmm ... Friendship Bracelet

Miał być tutorial w poprzedni weekend, ale nie miałam czasu żeby go opublikować. Więc publikuje go dzisiaj i mam nadzieję, że uda mi się jeszcze coś wymyślić na jutro albo na poniedziałek.
Instrukcja dotyczy wykonania bransoletki trochę w stylu shamballa (znowu :), ale jestem fanką tego splotu i bardzo mi się podobają bransoletki tego typu)


Potrzebne będą:
- sznurki (ja użyłam satynowego, by było ładniej widać jak się to robi, myślę że ładnie wyglądała by bransoletka z cienkich sznurków skręcanych )
- nożyczki
- deska z klipsem


Ucinamy sznurki.


Przypinamy klipsem jeden sznurek.


I zawiązujemy supełek na tym sznurku splotem shamballa tak jak na zdjęciach (więcej o tym splocie tutaj)







Tym sposobem zawiązujemy wszystkie sznurki.


I znowu rozpoczynamy splot zaczynając od pierwszych sznurków.











A tak wygląda gotowa bransoletka.

2 komentarze:

  1. Super pomysł na prawde :D http://yelowmonster.blogspot.com/ <--- zapraszam także na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę
Wspólna obserwacja, jestem na TAK
Jeśli masz jakieś pytania - pisz , chętnie odpowiem :)

Dziękuję za każde odwiedziny i komentarze, motywują mnie one do dalszego tworzenia :)