sobota, 7 czerwca 2014

Rzemień i koralikowe kule

Tym razem nauczyłam się robić koralikowe kule :D i taka właśnie bransoletka z tego powstała. Prześwitują trochę koraliki drewniane, bo powinnam użyć czerwonych koralików (których niestety nie mam) lub wymalować te które dałam czerwonym lakierem, ale to były moje pierwsze kule więc chciałam się najpierw nauczyć je robić. Na ręce te prześwity są nie widoczne. Użyłam do tej bransoletki również srebrnych kulek kupionych kiedyś w pasmanterii.

Instrukcja jak zrobić takie kulki tutaj.



Mam nadzieję, że Wam również podoba się moja bransoletka :)
Pozdrawiam ;)

Ps. Może uda mi się przygotować jakiś tutorial na ten weekend ale niczego nie obiecuje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę
Wspólna obserwacja, jestem na TAK
Jeśli masz jakieś pytania - pisz , chętnie odpowiem :)

Dziękuję za każde odwiedziny i komentarze, motywują mnie one do dalszego tworzenia :)