środa, 23 lipca 2014

Bransoletka z łańcuszkiem zrobionym z ogniwek

Trochę późno ten tutorial ale tak jakoś się złożyło :p. Mam kilka pomysłów na nowe kursy i mam nadzieję, że uda mi się je przygotować. Następny tutorial pojawi się w piątek, zainteresowanych zapraszam :D


Przygotowujemy ogniwa


Zajmiemy się teraz wykonaniem ozdobnych ogniw. Zakładamy jedno ogniwo na drugie.


Trzecie ogniwo zaczepiamy o dwa poprzednie tak jak widać to na zdjęciu wyżej.


I zaczynamy składać łańcuszek. Zaczepiamy jedno zwykłe ogniwo o wcześniej przygotowane ,,ozdobne ogniwko" później znowu o zwykłe ogniwo i ozdobne i tym sposobem tworzymy łańcuszek o długości        ok. 6-7 cm.


 Tak powinien wyglądać nasz własnoręcznie wykonany łancuszek.


Zawiązujemy sznurek o ogniwo.


Nawlekamy koraliki na sznurek.


I zawiązujemy sznurek na drugim ogniwie.


 Z jednej strony zakładamy karabińczyk


Z drugiej strony zakładamy łańcuszek regulacyjny i nasza bransoletka jest gotowa.





Mam nadzieję, że kurs się podoba :) Dziękuję za odwiedziny :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę
Wspólna obserwacja, jestem na TAK
Jeśli masz jakieś pytania - pisz , chętnie odpowiem :)

Dziękuję za każde odwiedziny i komentarze, motywują mnie one do dalszego tworzenia :)