czwartek, 17 lipca 2014

Neonowy naszyjnik z płyty CD

A dzisiaj jak zrobić modny neonowy  naszyjnik ze zwykłych płyt CD


Oto potrzebne materiały:
- płyty
- marker
- nożyczki (duże do cięcia i małe do robienia dziurek)
- ogniwa
- łańcuszek
- karabińczyk


Rysujemy markerem 5 trójkątów: 2 trójkąty o bokach 3 cm, dwa o bokach 3,5 cm oraz jeden o boku 4 cm.
Wycinamy nasze trójkąciki.


Podczas wycinania płyta zaczyna się kruszyć, dlatego po wycięciu umyłam je pod wodą.





Robimy dwie dziurki w trójkącie, ja się pomyliłam i nie potrzebnie zrobiłam w każdym trójkącie po 3 dziurki


Malujemy trójkąciki wybranym lakierem do paznokci.


Układamy trójkąty w sekwencji :  najmniejszy trójkąt, średni, największy, średni, najmniejszy


 I łączymy ogniwkami trójkąty.


Jeszcze tylko dodajemy łańcuszek i gotowe. Mam nadzieję, że przypadł Wam do gustu :)

1 komentarz:

  1. Ja też robiłam już takie naszyjniki z płyt bardzo fajnie wychodzą

    OdpowiedzUsuń

Zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę
Wspólna obserwacja, jestem na TAK
Jeśli masz jakieś pytania - pisz , chętnie odpowiem :)

Dziękuję za każde odwiedziny i komentarze, motywują mnie one do dalszego tworzenia :)