wtorek, 1 lipca 2014

Motor z papierowej wikliny


Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować efekty mojej trzydniowej pracy z papierową wikliną. Motor jest niemal w całości wykonany z papieru śniadaniowego :p, tylko nieliczne części są zrobione ze zwykłego papieru ksero np. cylindry. Ja jestem zadowolona z efektu końcowego :D. Przy robieniu tego motoru korzystałam z tej instrukcji: http://anus1976.blogspot.com/2014/01/diy-motor-z-wikliny-papierowej.html


Tak wyglądał motor przed malowaniem.









A tak już wygląda skończony motor, wymalowany i przyklejony do podstawki, mam nadzieję, że Wam również się podoba :)

3 komentarze:

  1. Rewelacja! zaczynam przygodę z papierowa wiklina !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba i naprawdę polecam papierową wiklinę :D

      Usuń
  2. Super Ci wyszedł :-) też mam zamiar taki sobie zrobić
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę
Wspólna obserwacja, jestem na TAK
Jeśli masz jakieś pytania - pisz , chętnie odpowiem :)

Dziękuję za każde odwiedziny i komentarze, motywują mnie one do dalszego tworzenia :)