środa, 9 lipca 2014

Decenarios - jak robić

Dzisiaj pokażę Wam jak zrobić bransoletki decenarios, które robiły furorę, nosiła je m. in. Shakira. Są one proste i szybkie do zrobienia. Tym razem przygotowałam filmik bo wydaję mi się, że tak jest łatwiej i czytelniej aczkolwiek z góry przepraszam za jakość filmiku. Mam nadzieję, że będzie Wam się podobał :)







Mam do Was jeszcze jedną prośbę jeśli macie jakieś pomysły na bransoletki, naszyjniki, itp. , albo jakieś modele z papieru ogólnie coś z rękodzieła i chcielibyście abym pokazała jak coś takiego wykonać (oczywiście postaram się w miarę moich możliwości). Jeżeli macie coś takiego co Wam się podoba a nie wiecie jak to zrobić możecie pisać będziemy myśleć razem :). Powiem szczerze, że zmobilizowałoby to mnie do jakiejś systematyczniejszej pracy nad blogiem i na pewno dostarczyło by to mi jakichś nowych pomysłów, inspiracji. Tak więc jeśli macie jakieś pomysły piszcie albo w komentarzach albo w formularzu kontaktowym znajdującym się po prawej stronie bloga. Z góry dziękuję za wszelkie wiadomości ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę
Wspólna obserwacja, jestem na TAK
Jeśli masz jakieś pytania - pisz , chętnie odpowiem :)

Dziękuję za każde odwiedziny i komentarze, motywują mnie one do dalszego tworzenia :)