poniedziałek, 14 lipca 2014

Bransoletka z koralików i łańcuszków


Trochę zaniedbałam bloga, ale zamierzam teraz się nim poważniej zająć, i mam już przygotowanych parę tutoriali i kilka pomysłów na nowe kursy. Oczywiście jak macie jakieś pomysły na kursy do zrealizowanie przeze mnie to piszcie, będę bardzo wdzięczna :). Myślę, że kolejny tutorial pojawi się jutro jakoś po południu :)



Ucinamy 7 łańcuszków równe długości ok 6-7 cm.


Łapiemy końce łańcuszków i zaczepiamy o ogniwo.


Robimy to samo z końcówkami z drugiej strony.


Później zawiązujemy guza na jednym z ogniwek.


Następnie nawlekamy koraliki.


Bierzemy ogniwo i zawiązujemy na nim guza.


Na jednym z ogniw zakładamy karabińczyk,


a o drugie ogniwo zaczepiamy łańcuszek do regulacji.



I oto nasz gotowa bransoletka, oczywiście możemy jeszcze dołożyć jakieś zawieszki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw link do swojego bloga, a na pewno zajrzę
Wspólna obserwacja, jestem na TAK
Jeśli masz jakieś pytania - pisz , chętnie odpowiem :)

Dziękuję za każde odwiedziny i komentarze, motywują mnie one do dalszego tworzenia :)